Keron tränar agillity..!


Fyra blir bara större och större...! Hur stor kan hon bli? Till helgen kan valparna komma, även om det borde bli närmare nästa helg. Vi har kännt de små sparka och röra sig i magen på Fyra, så härlig känsla! 

Keron och husse Mattias var ner till sjön och tränade i förrgår, sök, dirrigeringar och vattenmarkering..medan jag och Fyra satt hemma i soffan... Hörde att han skött sig mycket bra! Jag och Fyra har varit med några gånger, har gått bra. Jag ser till att hon är mycket lugn, får mycket belöning för sitt passivitetsarbete...Härligt att se 9 åriga Keron hämta dummisar som om han vore en unghund :)

Hittade några bilder jag glömt bort...Keron i Gävle för några år sedan. Keron är för söt! :D
(Kolla in höjden på första hindret..)









//Veronica

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0