Man ser tydligare vad det kan ha berott på och man kan sätta ihop 1+1, därav få en helhetsbild över sig själv som tränare och bättra sig även inom andra träningssituationer etc...

En film där jag och Elvira tränar, om sanningen ska fram går det inte sådär super bra, mina mål verkar vara ngt diffusa när man ser filmen. Trots kriteriaplan så gör jag för många repetitioner, gör även Elvira förvirrad, se filmen så förstår ni hur ;) Men det är alltid bra att filma då och då, desto bättre om det inte gick som man tänkt, eller hunden inte presterar på topp, då ser man tydligare vad det kan ha berott på och man kan sätta ihop 1+1, därav få en helhetsbild över sig själv som tränare och bättra sig även inom andra träningssituationer etc...




Kommentarer
Postat av: Veronica

Fina ni är...Mattias hade filmat när han klickade mina vovvs en dag...ska också filma mig och vovvs!

2011-03-10 @ 10:53:45

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0