~Tott-träning~

Har de senaste gångerna känts så roligt att träna med Fyra..hon vill verkligen leverera dummin till mig så fort det bara går.. :) Tränat en del sista tiden, Keron har fått vara med också..med Mattias..de har varit sååå duktiga! :) Underbart att se Keron arbeta...Och Fyra får bra passivitet.
Även de gånger jag tränar Fyra själv så har Lillfrida och Keron fått göra lite sök och markeringar efteråt. Båda väldigt taggade!! Här om dagen började Keron leta uppe i träden...minns att vi några gånger hängt upp dem där. Inte hänt ofta...men han minns, min gubbe :)

I dag körde jag och Fyra linjetag med stopp -dirrigeras åt sidan eller få en markering. Även ut-stopp-markering-ut...hämta markeringen efter att hon tagit in linjetaget!
Så underbart att få träna med mina hundar...vi har fått många stunder av lycka senaste tiden...tack! :)
Bilderna blev inte speciellt bra i dag...men lägger ut dem ändå :D












//Veronica

Kommentarer
Postat av: A

Trevligt att träningen går bra... tyckte bilderna var fina å de.....

2010-10-01 @ 11:44:03
URL: http://camabaros.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0