På facebook kan man följa vissas stjärnglans och andras snåriga vardag ;)

 

Cykeltur med Snapphanen igår ;)   -------> skrev på facebooks loggen å allt var frid och fröjd!













 40-60 minuter och ngt förlorad heder senare via mobilen någonstans i Gävle =P ------>


 




   






(ställer mig frågan om detta inlägg ska ligga under kategorin --> jakt, draghund eller Podenco Ibicenco... hm, får fundera ett tag till och nöjjer mig med den vardagliga kategorin hundar tillsvidare)


Kram / A


Kommentarer
Postat av: malin och kora

haha... undebart! hoppas ni inte gjorde er illa. :P

2010-10-28 @ 21:03:00
URL: http://amoresperros.se
Postat av: anna

Sv malin å Kora: det är lungt, ska mycket till innan jag skadar mig ;)

2010-10-29 @ 00:25:43
URL: http://camabaros.blogg.se/
Postat av: mor

Jag har verkligen skrattat åt detta inlägg, kan riktigt se dig framför mig, liggande i diket med mobilen i handen och riktigt förgrömmad på Puckot och han står där och funderar vad du sysslar med :)

2010-11-20 @ 20:08:04

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0