Det känns bra att matte använder naturliga produkter direkt från skafferiet...

 

.... Det finns faktist en negativ sak med att anv naturliga/vårdande hår och hud produkter, tro det eller ej! När jag skrubbar kroppen med ekologisk socker och Olivolja, ja då har man snart en liten Elvira i badkaret som träget försöker slicka upp min skrubb.

När jag rengör ansiktet med eko honung, då är hon där, och studerar allt mycket närgående, det luktar så gått och jag vill gääärna smaka säger hon, det går inte att missta! (Elvira hoppar alltid upp och sätter sig på toastolen när "vi" är på toaletten, det är hennes egna lilla tron)

Då jag maserar in bikarbonat i hårbotten... ja, behöver jag säga nåmer? suck! När det är dags att skölja håret med Äppelcidervinäger finns hon där, alltid vid min sida!

Elvira noterar: "Det känns bra att matte använder naturliga produkter direkt från skafferiet, de är sååååå mycket godare, för att inte tala om dofterna. Jag hoppar i badkaret å kan på så sätt vara med om varenda steg, rekomenderas"



ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still, jag fungerar inte då


Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha...så söt..!

2010-05-24 @ 10:31:26

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0