Fröknarna i sin bur

Tänkte bjuda på en bild på råttburen, med tillhörande tre råttor till, hatar de där små burarna dom säljer i djuraffären, dom kostar skjortan är inte alls ngt en råtta bör vistas i. Denna bur är faktist den minsta vi haft, vi gör burarna enkelt själv med hjälp av lite nät, brädor och krims krams.

Nästa projekt är att snickra ihop en kattställning till katterna =) varför köpa, när man kan göra roligare saker åt djuren hemmavid?!


                                             övre delen av buren, den nedre är ur bild!

///A

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken tjusig bur :) Mina råttor hade en stor chinchillabur med en massa hyllor och trädgrenar, de som de säljer i djuraffärer håller jag med om är riktigt små. De funkar om man har råttorna ute i princip hela dagarna, så det bara är sovplats. Men de flesta lever tyvärr hela livet i sina burar :( Mina var alltid ute när jag var hemma, man blev rätt finurlig på att komma på råttsäkra lösningar ;)

2010-05-11 @ 11:03:12
URL: http://pawprints.carmaal.com/#home
Postat av: Anna

Tidigare råttor jag haft har levt i lösdrift... men tyvärr säger karln ifrån nu =/ han hatar verkligen råttorna... synd... dom är så trevliga å kloka jhu ......



blir inga fler råttor efter dom där... har inte samvete att ha dem instängda...



2010-05-11 @ 21:59:45
URL: http://camabaros.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0