Bloggtips

Kom nyss hem från en skogstur med hundarna, ingen träning, bara tassar som plaskade i vattnet och munnar som blåste bubblor, Tuva och Elvira är hejjare på det där =)  Solen värmde även för mig som är så frysen så jag drog upp mina mjukisar över knäna och tog ut den grönrutiga SKK - stolen ur bilen och satte mig ner för att ta det lungt i värmen.

Men jag tänkte ge er ett bloggtips idag. En tjej som klickertränar både häst och hund, gillar verkligen den bloggen, eftersom jag är intresserad av klickerträning av häst åxå (har dock ingen just nu att träna) så är det riktigt intressant.

Läs och bli inspirerad av Ann-Louises blogg eller för all del, surfa in på hennes hemsida  !!!

 

ha det // Anna


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0