Årets första fästing...

... är nu hittad !!! 

Men inte på ngn hund utan på Rickard! Nu är dom här och man bör ge hundarna ngt skydd, vilket jag inte vill med tanke på alla rapporter om epilepsi anfall och nervskador. Men sjukdommarna som fästingarna kan bära på är inte ngt man vill utstätta sin hund med. Borde inte forskningen kommit längre, är ett bra fästinskydd som inte är farligt för mycket begärt?

Besök SVA och läs mer om fästingen. En bra sida för den som är intresserad av våra djurs hällsa, där hittar man även det allra senaste inom ämnet och ny forskning!   


 


/// A


Kommentarer
Postat av: caroline

USCH! :S



du måste bara åka till Thailand! Jag har rest på andra ställen, men de går inte att jämföra med thai. Jag älskar allt! Jag är helt frälst! JAg vill flytta dit!

2010-05-07 @ 23:19:22
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Anna

ska åka dit... lovar =)

2010-05-08 @ 01:36:14
URL: http://camabaros.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0