Nån måtta får det vara...

Tycker de flesta djuraffärer har dåligt utbyt av BRA träningsleksaker. Har därför beställt lite nytt, som jag föll för och som jag tror kommer bli en hit för mina hundar.

Förutom leksakerna kunde jag inte låta bli att beställa "hundtränaren 2010" , tänkte beställa den sist från Canis men blev snål. nu när jag hittade leksaker jag inte kunde motstå så slog jag till. Passade även på att beställa ett sommartäcke till Tuva som skyddar hennes pälslösa kropp från solen.

 
elastisk med fårskinn (liten)

 
elastisk med fårskinn (stor)

 
att fästa favvoleksak på =)

 
Ny bok till bokhyllan!

 
Sommartäcket ;) (lagomt fint, men nödvändigt)



Nu räcker det med beställningar ett BRA tag... nån måtta får det vara!

Kram // Anna


Kommentarer
Postat av: SannaMagdalena

Jag som trodde hundtränaren var en slags almenacka, haha så fel man kan ha =)

2010-03-17 @ 22:49:39
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/
Postat av: anna

Sanna: Almenacka... vadåååå ? =P

2010-03-18 @ 13:40:12

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0