Kurs...

Jag har anmält mig på en kurs för Anna Hilding i Gävle, hon verkar vara duktig, ngn som gått hos henne? Ser framemot det, känns som evigheter sedan jag gick kurs med ngn hund.  


Har varit och promenerat i sol med Fyra som bor hos Veronica, hundnörden kunde visst inte hålla sig, en dag utan hundpromenad och man får abstinen =P Igår klickade jag in putt på handen med Fyra, vilket vi fortsatte med idag, putt på handen på massa olika ställen, vi har även kört doggie-zen på putt ... det sitter riktigt bra nu,  fast man ska väll inte kalla det putt, nosen ska jhu hållas kvar vid handen (targeten).  


FYRA



Kram /// Anna




Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Tack!

Jag går en konstkurs via nätet (http://konstskolan.mkfc.se/)

2010-03-09 @ 16:37:44
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Anna

Lisa_. ahh, ska jag genast kolla upp =)

2010-03-09 @ 17:01:11

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0