Xlnt Marc blir man ändå imponerad av, eller vad säger ni?

Tycker han är väldigt rolig Marc, ngn som missade uppträdandet på Stora Stockholm senast =) Minns på den tiden han hade nån kinesisk nakenhund, vi såg honom på Älvsjömässan titt som tätt, då hade han nog långt hår om jag inte misstar mig och det var visst roligt att en kändis ställde hund tyckte vi, början på -90 talet tror jag, ja man var en flitig besökare på mässan redan då =) . Hur gammal är jag egentligen? Tidslös hävdar jag bestämt! 




Xlnt besöker vakna med the voice, och det är roligt att höra icke utställningsvana prata om utställning dessutom, för vad tänker egentligen "vanliga" folk om oss utställare? Å som dom säger, det är bäddat för bråk, haha....


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0