Din skönhet inspirerar...

 
Det är svårt att vara modell, därför blir det som det blir... 

 
Vinga -Cornish Rex

 
Elvira och mörkrets sista färger... 

 
I ett annat ljus

 
Jag vet aldrig vad hon tänker på...

 
med kvällen kommer samma bleka ljus..

 
Ett mycket sällsynt exemplar ;)

 
På vår kvällspromenad och en stor spegel...



Sitter och tecknar, hundarna sover, allt är frid, har tränat apportering med Elvira och lite annat, hon gillar att träna, kul! De stora hundarna och jag har varit på en springrunda eller spring, gå, spring, gå runda snarare ;) jag vet att jag är dålig på att uppdatera nu, men skyller på det sega nätet som inte gör det så roligt, allt tar såååån tiiid! 

ha det bra där ute i sommarvärmen och knott... /// A


Kommentarer
Postat av: SannaMagdalena

OMG lovely pics!!! Älskar himlen och spegeln i vattnet

2010-06-29 @ 21:35:31
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0