Tillåt mig få hylla dig Therese...


Ännu en väns begravning att gå på, fick reda igår på att hon hittats efter veckor av att vara försvunnen, det hela känns mycket tragiskt och inget man hade kunnat förutspå i sin vildaste fantasi. Vi var ett gäng hundentusiaster som umgicks med varandra och lärde känna varandra under skolgången. Nu är två av oss döda! =(

Jag vill hylla Therese, för den person hon var. Hon fann något stort på slutet i hennes liv, vi hade andliga samtal när hon kom ner till Gävle förra sommaren och hon hade verkligen hittat ngt jag fortfarande söker känns det som. Det kändes så bra, jag var glad för hennes skull och fick inspiration av henne. Vet inte vad jag ska skriva, rabbla upp massa minnen eller berätta om henne. Jag vill bara säga att du är saknad Therese och du var min vän!  
 
Förutom Golden var Therese imponerad av de Polara raserna, en av hennes drömmar var Iditarod och hon var nära att skaffa sig en Siberian husky, jag lovar dig Therese, den dagen jag vinner den tävlingen ska jag dela äran med dig, för du kommer väll vara med mig, hela vägen ;)


Sänder en tanke till hennes familj och till Susanne!



 
Sanna, Therese och jag
sommaren -09


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0