Höga höjder för katterna...


Lite tidigare än alla andra fick katterna en efterlängtad julklapp igår, en klätterställning/kattställning från Djurmagazinet, kände att man kunde passa på då de hade sänkt priset, så jag fick hem den för 800-900kr.  Dom ligger och sover på kattställningen nu, jag har placerat deras värmedyna på den som Vinga naturligtvis hittat =). Aslan har har klättrat lite och klöst en massa, Vinga har lekt med fjäderleksaken jag passade på att sätta fast. Ett bra köp verkar det som.

 

//A


Kommentarer
Postat av: Ylwa

Vilken fin kattleksak! Klart att vovvarna är nyfikna och kanske lite avundsjuka. Dina pepparkakor i form av huskyhuvuden är helt underbara. Tack för tipset - det ska jag testa!. Hoppas att det gick bra för er idag på mässan. Visst var ni väl där?

2010-12-19 @ 20:38:34
URL: http://blog.snowstreams.se/
Postat av: Anna

SV Ylwa: Ska uppdatera utställningsresultat snart, så kika in snart igen ;) Jhooo, det är lite roligare att designa egna pepparkaks figurer tycker jag, huskiehuvudet blev rätt så bra =)



ha det bra

2010-12-21 @ 08:13:26
URL: http://camabaros.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0