Onsdags rapport

 
Vi börjar dagens inlägg med ett tänt ljus
Vi hade själv förmånen att ha en hund från henne ett tag hos oss, en härlig individ och även pappa till Sannas Colin, nu finns inte en av Sveriges stora hunduppfödare och djurtränare längre. Bodil är död och det känns hemskt på mer än ett sätt =(  ....... vila i frid!   


Trimm
Idag hade vi en liten Volpino Italiano tik på besök på vårt trimmeri för kloklippning.

 





Tänkte visa lite bilder på trimmet.......  inget avancerat, men duger bra för mig ;)

 

 
drapperiet/ avskärmaren 

 
lägg märke till Lolas tassavtryck på väggen ;)


 


 

 
kanske inte svårt att förstå att jag gillar mitt drapperi som jag sytt =P



En eventuell flytt pga jobb på en gård med mjölkbesättning kan ske, vi får se hur saker utvecklar sig!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Supersnajjsigt! :)

2009-05-15 @ 23:38:33

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0