Lilla Tuuu....

Vi tänker på Tuva och hoppas att hon inte har ont...att allt går bra...Våran Tuu....


Så härligt det varit med långledigt..hunnit med massor....som t.e.x  Putsat fönstrerna (Fyra väldigt engagerad, hon har aldrig "puttat" fönster förut...snorfläckar på innerfönstrerna..vilken inovation!!), tvättat kläder och gardiner, varit och tränat vovv i regnet, dansat på krogen...och i dag var det nog ändå den bästa dagen av dem alla....vi var ute några timmar, jag å flocken...grillade och fotade...Finns ingen bättre känsla...varför kan man inte alltid få vara där ute..i friheten...i lyckoland.. :)

Dessutom gick bilen igenom besiktningen utan anmärkning i veckan...jiiipiii... Så nu borde jag göra resten...renovera hela lägenheten, tvätta bilen utan och innan....träna inför start på jaktprov, inför viltspår, skaffa man och familj,...bla..bla......men det är iiiiingen som har lust!!!! :D

Vi vill bara vara med varandra, träna på våra viktiga saker.....som att posa för fotografering...Mina hundar kan det...tom Fyra.....De äldre är läskiga....de står heeelt still, vänder huvudet i olika vinklar.....och på en gång när jag visar att jag fotat färdigt så knoppar de iväg :)


Inget bra ljus i dag......och totalt otrimmade curlisar..... :S


//Veronica















































































































Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0