Räddad Curly

Äntligen MÅNDAG, och extraknäcket är avklarat. Jag och Tuva hoppade upp ur sängen redan klockan 6:30, hon har fått sin åtråvärda mat och varit ute, Tuva är nöjd.

Husse och Rimset ligger kvar i bingen, Rimset som är en riktig slöis på mornarna och ligger kvar i sängen så länge det är möjligt.

Eftersom jag jobbat kväll har jag hunnit med skogen på dagarna, igår var det otroligt soligt, jag har hittat kameraladdaren, inte alls långt borta som jag trott, den satt fast i uttaget på kontoret, fullt synligt, ändå har den varit borta flera veckor, så är det här i lyan... saker försvinner och dyker upp igen, dra mig baklänges om det inte spökar =/

 
RexRåttan "Bella Donna"  kikar fram...

 
DumboRåttan "Dumbo"

 
"Donna" i sin träkojja

 
"Ginza"

 
Humoristisk Curly, akvarell

 
Rimset spanar på Råttisarna

 
Tuva har krypit under stugan och fastnat....

 
Räddningsaktion

 
Snart räddad 

 
Tuva återgår till sysslor såsom att balansera frollic på nosen

 
Rimset sysslar med sitt....

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på er alla i Regnbågsflocken :) Nu var det ett tag sen vi sågs. Vi har fått ett tillskott i vår flock, en settertik vid namn Arwen som ska vara här med oss på dagarna :) Mysigt med en tös i hemmet :)

Kram

Malin.

2009-03-16 @ 09:45:34
URL: http://redheadz.blogg.se/
Postat av: Sanna

Komiskt, jag hade också en dumbo-råtta kallad Dumbo ;)

2009-03-18 @ 19:45:10
URL: http://carmaal.com

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0