sent en Lördagkväll

Här händer som vanligt inga häpnadsväckande saker, inget att skryta om alls och det är såklart trist, en ren bristvara som bör åtgärdas på ett eller annat sätt, jag längtar till sommaren, då ska jag söka mig efter fyrklöver eller varför inte vinna på trav =D

har inte tid med annat än jobb just nu, jobb och hundarna. Har inte besökt fritz på ett tag men ska försöka hinna med det imorn.... Jag jobbar med beställningar, bygger två hemsidor.... jag önskar att jag inte vore fullt så petig och noggrann, vet inte hur många gånger jag ångrat mig och raderat hela skiten... För jag vill ha det perfekt..... 

Sen har vi oljemålningarna och andra konstprojekt.... nu ska jag börja bygga exklusiva kattklätterställningar som kommer annonseras ut..............  

Söker fortfarande hus att hyra, vantrivs sååå att bo i lägenhet.....  turen är knappas min skugga! 

Vi ses i skogen eller på den frysna sjön
  //// Anna med flock

 

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0