Efter tio....

T I S D A G 

Obama i all ära, verkar vara en bra man, jämfört med B:et. men det är inte honom bloggen handlar om, politik hör inte riktigt hemma här, varför jag tog upp det är för att han har invigning idag.

Lillfrida är fortfarande borta, vilsen i vildmarken eller (du kanske ser mig gå omkring i ett ändlöst ingenting, du kanske ser mig söka efter vägen) Det som gör detta extra svårt är att Lillfrida bär på en aktningsvärd ålder på 13 år, men sökandet fortsätter träget. Jag har bett Lola och mina "hjälpare" att tillstå Lillis och vara vid hennes sida. Mer kan icket göras här i Gävle. Detta  kan sluta hur som hellst =(

I dag åker vår vän Bambi hem, med ordern "det skulle aldrig funka i längden, jag tycker om dig som lekkamrat och vän, men inte mer" , vi kommer sakna gossiga lilla Bambitösen, en tik i vår smak, och vi ställer oss frågan om Podencohanar och Podencotikar överhuvudtaget är av samma ras, men så gör Bambi saker som lika gärna hade kunnat vara vår hane som gjort. Exempel på detta är det skrikiga gäspandet......... moooiiaaaaaaaaaaaooo........ eller sättet att förhålla sig till råttorna när dom är i buren å retas med hundarna. Det ständiga sökandet efter den ultimata liggplatsen, att vila huvudet på knät när dom vill ha uppmärksamhet.... och mycket mer....

Sen att Rimset har en stor dos testosteron inblandat går inte att ta miste om =/

LÖP x3 + Rimset = Mager snapphane med surr i hjärnan

Först i Kiruna, där löpte Fyra och Rimset var käääär, väl hemma kom Bambi, och Rimset vart käääär, nu löper Tuva och Rimset veet inte vad han ska ta sig till =p

Ha det / Anna

Kommentarer
Postat av: Sanna, Carlos & Jamaal

Synd att det inte blev små puckodencos denna gång :( ska ni försöka igen vid nästa löp eller blir det insemination?

Vi håller tummar och tassar att Lillfrida dyker upp välbehållen!

kram från oss

2009-01-22 @ 09:30:38
URL: http://www.carmaal.com

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0