Väljer rätt kamp

Fyra...den lilla ni vet. I går stod jag på toaletten hos mamma......iakttog Fyra i spegeln...såg att hon hade en tanke...en känsla av att hon ville få "MärKSamHeT"...och att hon inte riktigt visste hur hon skulle gå till väga... Stod länge och tittade vad hon skulle ta sig till...Hon vandrade fram till badkaret flera gånger, gick ut, kom in igen....ställde sig vid badkaret och sa "piiip"........hon har förut fått hoppa in i badkaret, hon är så nyfiken på allt och ville utforska detta utrymme :) Så antar att det var därför hon tänkte att det skulle tillkalla min uppmärksamhet.....

...Jag böjde mig ner och kramade henne, hon kramades tillbaks...riktigt trycker sig mot mig med sitt huvud, lägger det med sidan mot mig och gör mig alldeles varm inuti...hon blir en alldeles söt, liten och nöjd totta...

Hon är så...söker min uppmärksamhet.....Som hon alltid gjort, men nu på ett mycket lugnare sätt...nu  p r o m e n e r a r  hon till ex mina strumpor...tar de i munnen och p r o m e n e r a r  till mig med dem :) Men blivit otroligt mycket bättre, när hon väl börjat med diverse upptåg är det som för sent....men när jag hinner före henne....när jag hinner gå till henne när hon minst anar det...ge henne en kram och några vänliga ord.....då förblir hon en nöjd curlie....då känner hon sig trygg i vår gemenskap....
//Veronica


Gamla bilder i nytt ljus.....tänk så annorlunda de ser ut...! (och ja, de fick välja färg själv..som ni nog kommer förstå..)




























Kommentarer
Postat av: Sanna

Å precis så där kramas Colin oxå. Gullvovvar.

2009-02-11 @ 12:31:40
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0