Alltid att jag kommer vaka över dig...

Lördagen började med glädjetårar...för Helena Jonssons GULD i skidskytte....så mesig är jag!! Att se människor som kämpat för något lyckas... :)

Lasse Lindh var ju så bra i lördags, som väntat!! Klubbfest på lördag, var där och åt...ljuset har återvänt...vem kan prioritera drycker som gör en seg och allmänt ovillig att vandra bland björkgrenarna?! Och vackert var det på söndagen också, ingen sol....jag lämnade bestämt kameran hemma...den dagen skulle handla om mig, mina vänner och de små, små ting som gör att det känns som att allt betyder någonting.....

I morse, Fyra med sin sedvanliga KRAAAAM...så mysig, mjuk å och alldeles full av kärlek, nästan så hon spricker...Keron lägger sin nos mot sängen...å där ligger den, oavsett :) Och sen......värsta låten.....Fyra YYyyylade med entusiasm..."den här världen, här finns bara dig och MÄJD".....tänk att det kan finnas så mycket kärlek i en så liten totta..!

Jag tycker om Lillfrida, Keron och Fyra så mycket så att det gör ont...jag vill att de ska veta hur de gör mig till den gladaste, tryggaste och lyckligaste matten man kan vara...jag vill skrika det till dem, så de hör....

"Jag ska skrika så högt att änglarna ramlar ner!!!!"
(Lindh)

//Veronica


 

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0