Tidiga mornar....och Hamar upplysning

....... och det för att jag ska jobba i helg, börjar iof inte förän 07:00 , men innan dess ska hundarna på en långis, därför slet jag mig upp så tidigt jag orkade. Rimset sover än, vad annars?

HAMAR upplysning
Vi ska bege oss till NV-08 Hamar, och tar gärna med och visar andras hundar för endast en del av bensinkostnaden, själv har jag tävlat inom Junior Handling i min ungdom och kan visa upp  alla raser. 

Vi åker från Gävle men kan ta viss omväg för att hämta upp ngn etc, Erbjuder även att tåga fram och tillbaks till Kiruna för endast tågkostnaden för att hämta och lämna, då vi har egna hundar där.

Vid intresse maila mig på [email protected] 

Kram och god morgon

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0