ris

Jag må vara en persson med överskott av tålamod och förståelse, nästan så det blir destruktivt och en aning löjligt vill jag påstå. men nu sitter det på sin plats att dela ut RIS och lufta rören =/

Därför delar jag ut  DAGENS RIS till följande: 

- Gavlegårdarna som inte sköter om sina hundrastgårdar, dessutom är stängslet så lågt att en liten terrier UTAN PROBLEM tar sig över, med tanke på alla vinthundar i Andersberg, vart jag antar att de flesta inte vågar släppa sina hundar, eftersom Andersberg även är hem åt hundra små vildkaniner, så BÖR man anpassa rastgårdarna till alla. DETTA KALLAR JAG DISKRIMINERING, och kanske bör anmälas?

-
Människor som tror att dom står över alla andra varelser på jorden.... på morgonnen tränade jag lydnad med Tuva, LÖS naturligtvis, då kom en människa och skrek att jag måste koppla hunden, jag gjorde inte det men hon gjorde mina hundar nervösa, dom tyckte hon var skum som stod å skrek.

MITT förslag är att hon tar tag i sin hundrädsla/ fobi eller vad det nu må vara, och inte lägger över ansvaret på hundägaren att ha koppeltvång på sina hundar.


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0