Störning och visselpipa

Dagens lilla lydnadspass med hundarna gick bra, på det sättet att trots massa störning med andra hundar osv så var jag nöjd med fokuserngen, samma sak igår, trots kaniner i buskarna var jag nog intressant för att träningen skulle inriktas på det jag ville =) DUKTIGA HUNDAR!!!!!

Har Äntligen hittat min visselpipa, så igår tränade jag med den för första gången på ett bra tag =)

I dag var det meningen att jag och Fritz skulle ta ett dressyrpass, dock tar jag mig inte till stallet, tog mig inte igår heller =( Stackars Fritz, som för övrigt har börjat gnägga när jag kommer, det gör en såååå glad! Älskar verkligen den hästen och är så glad att jag hittat honom.

Eftersom det sket sig med att ta sig ut till Glamsen (har ingen bil) så får jag ta ut min "energi" på hemsidan, det är MYCKET som ska fixas och trixas med. Sen verkar det vara en bra dag för lite trimm och klipp och en del öronrens, tandstensskrap och kloklippning. Ovetande ligger jyckarna och slummrar sött på soffan, dom skulle bara veeta =P

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback