Repgrimma från Hööks

DENNA  repgrimma har jag köpt åt Fritz idag, svängde förbi HÖÖKS på väg till stallet, hade tyvärr inte råd med ett långt grimskaft, men det får jag ta någon annan dag.

Som vanligt går jag för snabbt fram och kunde inte låta bli att provrida med grimman =/ tusan.... men det gick super =)

Hundarna har fått en cykeltur idag, Rimset kutade iväg efter att jag släppt honom då han varit fast utanför jobbet, med det slutade lyckligt, jag ropade på han och sprang åt andra hållet och satte mig med ryggen ifrån honom, då kom han skuttande å fick en köttbulle (köttbullelydnad passar Rimset perfekt) .....

Imorgon ska jag göra rätt för mig och börja från noll vad gäller repgrimman och Fritzs markträning, läängtar sååå.... hundarna följer med till stallet och det är tänkt att jag ska lägga ett spår emellan, återgången ska tränas...... 

Hursomhellst var Fritz såååå snygg i sin nya grimma, bör väll ta ngn bild eller två på snyggingen ;)

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0