morgonrapport

Igår borrade jag upp hyllor, känner mig avsevärt stolt över den förmågan, att kunna borra är guld värt. Jag och Sanna besökte "Jennys hund och katt" i valbo, jag spanade in en användbar trimmväska som var för dyr för sånna som mig, Sanna köpte hundben till foxarna, ibland önskar man att man hade haft intresse för en liten mindre ras, allt skulle bli sååååå mycket billigare. Men nu är det som det är....  å tur är väll det iof.... 

I dag blir det lydnadsträning med hundarna och även en ridtur på Fritzen om allt går som planerat......

HA DET / Anna



Kommentarer
Postat av: Sanna

Nja det där beror ju på. Nog finns det småhundsägare som spenderar åtskilligt mycket mer på sina hundar än vad jag gör. Jag har ju inte direkt hills åt mina hundar. Samma sak med större hundar, det beror på hur man prioriterar. När vi bara hade Martin hade vi royal canine åt honom, men jag anser inte att den maten är såå mycket bättre än all annan mat, därför väljer jag ett billigare energirikare foder åt mina. Jag tror du skulle spendera ungefär lika mycket på en liten hund som en stor hund. Du skulle tänka att du sparar sååå mycket på maten att du skulle köpa massa annat för "vinsten".. :P

2008-10-31 @ 12:23:49

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0