i dagordningen....

....Först ut med hundarna för ett välbehöft lydnadspass, därefter lite städning, sen väntas besök av två damer. Så fort Rickard "även kallad husse" kommer hem med fulsaaben bär det iväg till stallet, jag hoppas hitta lite pengar för att ha råd att köpa ett grimskaft, ett lååångt ett! 

Känns meningslöst att ens fråga husse om pengar då han tycker det enbart är att slösa soppa när jag tar bilen till stallet (för långt att cykla och gå bör påpekas), det är bara att hoppas på att få mer jobb, känns helt nödvändigt med tanke på alla investeringar jag planerar och skissar på ;)  

men nu.... lydnadsträning med hund, sen
lydnadsträning med häst..............     önska mig lycka till, det lär behövas =P 

ha det /// Anna

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0