elefanttavlan

I helg blir jag förmodligen FOX-vakt, Sanna ska på släktträff så det blir tre eller två foxar att rå om, spännande, lär bli skogsturer varje dag, blir som lättast så, med 5 hundar i släptåg =/

Idag ska jag och Fritz träna på markkommunikation / markträning, det blir även det mycket spännande och jag hoppas på att få en del fina bilder att dela med mig av, på tal om det bör batteriet laddas SNARAST!

Har flyttat trimbordet, vilket gör det enklare att klippa, trimma å ha mig med vovs, nu fattas bara en stor spegel att sätta upp på väggen, nån som har någon till övers?

Ska lyssna på Lantz i P4 medan jag målar på min senaste tavla (elefanttavlan), sen bär det iväg till stallet med hundarna och husse, som för övrigt verkar trivas riktigt bra med hästeriet, han har tillåme ridit lite för första gången i sitt liv och verkar gilla det som handen i handsken, kanske inte blir så svårt som jag trott att övertala honom om att köpa häst ;)

ha det / anna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rikko skulle nog passa bra som hästkarl. Hoppas han blir rejält intresserad, kanske om A tar han under sina vingar och så??

2008-10-08 @ 21:25:55
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0