You Raise Me Up...

För övrigt så har Tiger, Fyras kullbror fått CERT på utställning i september...något en vän påpekade. jag hade missat det totalt. Vilken bedrift, så ung...en curly behöver ofta mycket tid att utvecklas..GRATTIS!! :)



Snart är det jul, sällan längtat så...då kommer ju hela flocken från Gävle upp!! :)

Ibland tänker jag tillbaka på de stunder i mitt liv som gjort mig till den jag är...de stunder som gjort att mitt inre fyllts av värme...som gör mig så tacksam för att just jag fått ta del av ett så vackert liv...Jag kan inte begära mer...och jag kan inte tacka de människor nog...som gett mig en värld av kärlek, glädje och omtanke...

Som när...

...mormor bakat bröd till mig och min lillasyster, sagt "gud välsigne dig" och kramat om oss innan vi farit ut för att upptäcka lite mer av världen...hon fick mig att känna mig som att jag verkligen var värdefull...

...mamma varit med oss på äventyr som fått mig att växa som människa...som stora stockholmsutställningen..en stor sak när man var så liten....ändå känslan av att hon verkligen ville göra det för oss som värmde mest....känslan av att hon alltid finns där...

...pappa låtit oss upptäcka naturens underbara tillgångar..varit med oss och åkt slalom, skridskor...köpt oss en hundsläde...känslan av att han alltid prioriterade oss....på det mest värdefulla sätt...med sin tid...

...min syster....som visat mig vad som är viktigt i livet....som gett mig den största gåvan...att förlåta...

...Och allt det här kanske inte är något annat än självklara saker personer i en familj ger varandra.....men för mig är det ovärderligt i alla fall...........


                      


        


//Veronica

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0