tempoväxling och gratulationer

Det verkar som om all snö håller på smälta idag =( TRIST!!!! men dom har lovat kallare, is på vägarna är att vänta ....

I går var jag ute med Fritzen, vi var ute tills han hade gjort sig av med all överflödig energi. Att underlaget var djup snö gjorde hela ridturen änmer givande, Fritz fick lyfta ordentligt på benen i både skritt och trav, vilket ger bra träning =)

Vi tränade en del tempoväxling, ökad trav till minskad trav osv...... De senaste gångerna har Fritz velat trava och öka då det är tänkt att skritta av honom på hemvägen, igår hade han inte en tanke på det, utan lullade på som en gammal gubbe =) Det kändes riktigt bra faktist, väl hemma i stallet var företagsdiskutionen i full gång mellan A och Rikko..... det är bra att energi flödar!

Jag tyckte mig även se en häst i en box som var TOM, lite läskigt, det kanske spökar i stallet, engång såg jag och Rikko en gubbe bredvid A, vi undrade vem det kunde vara, när vi kom fram var ingen annan där än A. Allt detta kan vara inbillning, men det är roligt att spekulera ;) och jag spekulerar gärna om övernaturliga ting, det är sååååå spännande.

Kom nyss upp från grannen, Pontiac fyller TVÅ år idag, grattis gubben !!!!!!!! Å krya på dig Boysen som blev påkörd av en bil för nån dag sen............  man blir verkligen glad över att det finns hundägare som tillbringar så mycket tid i skog och mark med sina hundar som dessa settrars mattar gör. Tänk om alla skulle vara lika flitiga....... 

 
Min Podencomålning......

 
Foxterriermålning

 
Fritzen och jag


Lola och Far i Kiruna under en promenad



Ha det /// Anna





Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Anna! Tack för dom snälla orden om oss,det värmer verkligen i motgångarna.Du är lika flitig du med! :) Hoppas att vi kan träna lite imorgon.Förresten,Podencomålningen var riktigt vacker!! Coolt att ha en granne med så många talanger.

Många kramar från grannen under :)

2008-11-27 @ 22:50:32
URL: http://redheadz.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0