USB och one rein stop

Afrikansk jätteråtta, en sån liten krabat skulle gärna få komma in i lyan, drömde om en djuraffär inatt som sålde dessa och jag blev naturligtvis alldeles till mig =) Nu råkade det bara vara en dröm, för min sambos glädje och lycka bör påpekas.

Från nattens drömmar till tidiga mornar, vad gör jag uppe såhär tidigt skulle vara en inte alltför befängd fråga, jo det förhåller sig så att jag sitter på youtube och tittar på Natural Horsemanship, man blir minst sagt inspirerad, vilken tur för idag ska vi till stallet. tanken är att ta bilder, samt försöka filma lite, för jag och Fritz har kommit LÅÅNGT med ridningen för att vara ett amatörpar vill säga. I Skritt har jag inga problem att få ner honom på tygeln, han förstår vitsen med volter mer och mer och att samla traven är inte lika påfrestande för honom som tidigare, omän han gärna vill öka.... men då har jag mina knep. -> one rein stop


 

Vikten att hästen ska kunna stå stilla samt lyssna på ryttarens haltkommando tycker jag är prio ett i all ridning, därför tränas detta varje dag.

Jag hoppas få bild/ filmmaterial idag......... =)

Min sambo kom på en LYSANDE, briljant ide angående måleriet, det går ut på att jag skickar bilder till USB - minnet, och sedan för över bilderna till TV:n, på så sätt får jag en stor bild då jag ska måla porträtt, har redan påbörjat projektet och är mycket motiverad inför stundande målartimmar!

Idag måste jag även till jennys hund och katt i Valbo för att köpa mer hundmat.... 

kram /// Anna

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka...jag bara ryser och förundras och avundas den harmoni och kontakt med själva livet den mannen måsste ha :)

2008-11-16 @ 17:08:13

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0