Lussac!

Vi vill säga GRATTIS till "Lussac", SU(u)CH NUCH NORDJV-06 Ringlets Vinternatt...som tillsammans med sin duktiga matte Jorun tagit ett 1:a pris i lydnadsklass 1!!

De bor i nordnorge, Lussac är en släkting till mina Curlisar och våra vägar möts då och då...så roligt med någon som arbetar med sin curlie och som bor ganska nära dessutom :) Vi sågs på världsutställningen och senast på jaktprovet i Narvik!

En bild på Lussac, som jag tog när vi var på ringlets-träffen förra sommaren...

//Veronica



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Anna! Ingen fara om gårdagen.Jag har inte klippt honom ännu men tänkte göra det när jag kommer hem från mamma,så då kommer jag upp och knackar på :)/Malin.

2008-11-22 @ 18:18:18
URL: http://redheadz.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0