Det börjar bli kallt...

Jag var nyss ute och tränade signal för närsök med Tuva (Curlietiken), Rimset fick lite allmänträning såsom, fotposition, kontakt, passivitet osv...

Men det är kallt ute nu, Tuvas täcke måste jag laga, (sy), Rimsets täcke har jag tappat bort, hur kan man tappa bort ett hundtäcke? Det är frågan! Ska strax till Gävles stadsbiblotek och lämna tillbaks en bok och en DVD film, samt kolla om jag hittar ngt nytt att låna.

I går klippte jag Fritzen (hästen), han tyckte nog det var skönt omän lite killigt på vissa ställen. Så nu blir det vintertäcke för hela slanten för honom. har tagit hem ett hästtäcke som jag ska tvätta i grovtvättmaskinen, dessutom passade jag på att ta två trasiga täcken som hundfiltar, hundfiltar och hundbäddar kan man ALDRIG få för mycket av känns det som.  

SNART är det nyår och jag uppmanar alla att hålla inne med smällare och fyrvärkerier, de pengar ni skulle använda till det kan ni ge till välgörenhet istället!



Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0