1:a advent

I Fredas fick snapphanarna Rimset och Pontiac bege sig ut till skogen tillsamans, dom klarade av det RIKTIGT BRA, Pontiac tyckte Rimset var lite läskig och morrade då Rimset var för "PÅ", Rimset accepterade det och drog sig skuttande undan. Otrolig bra träning för hundarna. Jag är stolt över Rimset!

Jag har jobbat i helg och knappt sovit ngt så i helgen har husse varit mer aktiv med hundarna, dvs, gå runt huset med dom =/ Så jag behöver knappast förklara hur underaktiva dom är just nu, stackarna. jag har lovar dom lite klickerträning senare och imorn åker vi ut till skogen för att ta en lång promenad med tillhörande jaktträning.

Ska träna närsök och närsökssignal med båda två.

Idag är är det första advent ;)    

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0