Spårläggarångest

Ja, sanna mina ord, nu har spårsäsongen börjat och det är bara att ta sig ut i skog och mark.

I dag har jag tagit fram nötblod och vi kommer lägga spåret i kväll, sedan får det ligga över natten, jag ska försöka mig på att lägga ett öppenklass spår, fast vet nog hur det kommer sluta =(

JAG ÄR EN USEL SPÅRLÄGGARE!!!!!!!!

tyvärr gör det att man inte kommer ut lika ofta som man borde... ... . .. ..  eftersom det lätt blir fiasko med det hela, att gå vilse i skogen är inget nytt fenomen TYVÄRR!

image162

Jag måste väll även jag börja skriva mitt namn, man får för all del inte blanda ihop systrarna, för vi är faktist två som skriver i denna blogg. Eftersom vi är två kennelinnehavare så faller det naturligt, att vi bloggar här båda två.. NATURLIGTVIS, bara jag som rör till det såhär på morgonkvisten!

sååå därför -----> /Anna (flocken i Gävle) och (den andra är bosatt i Kiruna)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du tjäna lite extra pengar på smidigaste och lättaste sätt? läs då mitt senaste inlägg i min blogg för mer information! ha de bra!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-31 @ 07:39:15

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0