Jag går på promenaden

rapport från en ung Ibizakille med en löptik hemma:

varför instängd i en bur när jag mest av allt vill dansa med min sköna...

Du kanske säger Gävle, det är en jävla stad, men då har du aldrig gått på stadens södra promenad
JAG GÅR PÅ PROMENADEN
JAG DANSAR FRAM RENTAV
JAG GÅR PÅ PROMENADEN OCH SEGLAR FRAM PÅ SOLIGT HAV 

å runt sådär omkring 15 å 25 kommer alla tjejjer (läs: tikar) å går ut
Å JAG GÅR PÅ PROMENADEN
Å JAG DANSAR FRAM Å LER
Å JAG BLIR PÅ LEMONADEN AV ALLA TJEJJER SOM JAG SER 
 
(jag är en reko kis)

Så tristessen kan verka grym här i buren just nu, jag kanske borde lära matte att veta hut, för inte stänger man in en casanova, JAG HAR INTE TID ATT SOVA, inte nu, inte när jag blir så yr och glad, inte när kärleken spirar och marken vibrerar under mina tassar. JAG HAR INTE TID ATT ÄTA, för jag vill bara dansa omkring och kanske sätta tassen på din rygg och du kanske blir sur på mig ibland men OKEJ, det kan jag ta, för innerst inne vet jag att det bara är MIG DU VILL HA!!!! / RiMseT

image79



Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0