Gårdshus med stall

Jag har lite dåligt samvete för att det går såååå segt med den här sidan, jag har fastnat, försöker hitta ngt proffs som kan hjälpa mig men det är svårt minsan. Det här är faktist den första hemsidan jag bygger i princip så ha överseende med mig!

Sen ska allt översättas till Finska, Spanska och Engelska..... oj oj, känns överväldigande, jag kan varken Finska, Spanska och kan inte påstå att jag kan Engelska heller.

TRASIG MAIL!!!!!!
Hör upp, hör upp, tydligen är min mail något sliten och förstörd nu, ja, inte fungerar den som den ska iaf, därför HÄNVISAR jag alla underbara människor härmed till kennel - mailen ( [email protected] ) , är mailet privat till mig så skriv ( Till Anna ).

Nu är det så att min mobil även den är trasig, jag vet, jag är hopplös!!!! Vill ni mig ngt via telefon så tveka inte att ringa eller sms:a min käre Sambo Rickard på 070-2311356. (Mobilen gick förövrigt pajj när jag skulle lära min retriever att apportera telefonen, suck, jag gör då alltid bort mig)

Gårdshus med stall, ja ett sådant ska vi ringa på idag, jag hoppas stallet är funktionellt, isåfall kan vi hyra ut det och jag får umgås med hästar =)... aja,,.,. nu tar jag händelserna i förskott, vi har inte ens sett huset än, men jag HOPPAS verkligen på att vi snart flyttar från den här lägenheten. jag känner mig alldeles för instängd här för att må bra!!!!

LÖP!!!!!! Snart på G tror jag, så som fröken Tuva viftar med ändan å Rimset friar emmelan åt, dessutom bär han regelbundet in ALLA kuddar och dynor han hittar till sin bädd i sovrummet, som ENBART fungerar som kuddbädd, inte som sovplats som det faktist var tänkt när vi köpte den för en tusenlapp!!! Hursomhellst så är det ett tecken på löp, löptider -> kuddtider -> galen mattetider =/

Det var allt jag hade att komma med för tillfället !!!!!!

image55





Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0