översättningsglädje

Det är verkligen förödande, att i hundvärlden vara sådär lagomt dålig på språk, inklusive engelska. Jag sitter med stirrande blick och försöker lära mig ord som "skyline" och mer därtill! 

Detta språkhandikapp har naturligtvis inte hindrat mig det minsta fråna att surfa runt i världens alla hundsidor och så gått det går läsa mig fram till vad det står med en viss huvudvärk som följd =P

men nu har jag hittat den perfekta lösningen, jag kan både översätta svenska sidor till alla möjliga språk så jag lär mig, dessutom kan jag översätta andra språk till SVENSKA =)  naturligtvis inte helt gramatiskt korekt men det får mig ändå att sväva i det blå.

För nu kan jag gå in på Spanska hemsidor och läsa om Podencon ;)

Allt tack vara googles nya supertjänst ...... ÖVERSÄTTNING!!!!! ,man kan översätta en HEL webbsida!

Kika HÄR 

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0