Knegar

ja här knegar man på med allt som har med hemsidan att göra ;)

Till helgen blir det rasspecialen, HOPPAS JAG, nämligen lite krångel med bilen =I 

jag försöker även få med mig S , då jag inte vill köra själv hela vägen, risk för krock blir uppenbar då. Det bör undvikas i största mån!

SÅÅÅÅÅ, vad tycker ni, börjar inte sidan ta sig?

kolla inte via firefox, där ser den rent ut sagt f ....lig ut!

12 juli, på min födelsedag är det tänkt att jag ska tävla lydnad med båda kräken =P Rimset, mest på skoj, Tuva, mest på skoj...... =/ 

Så nu blir det träning som gäller =)

fast först, lösa korsord i hemmets ...."kärringvarning på matte utropar hundarna och skäms"


Kommentarer
Postat av: David & Bentley

Här ska det bli rasspecial.. Det löser sig ska du se!!

Och det blir ingen krock inte!!!



GLADA MINER

2008-06-08 @ 02:51:16
URL: http://minamonster.blogspot.com
Postat av: Sanna

Vi får inte glömma bort att anmäla oss!

Imorn måste vi kolla upp exakt datum som är sista anmälningsdag. Och vi måste börja träna tillsammans!

2008-06-09 @ 00:15:19
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0