Cornish Rex

Vägarna är isiga och hala i Glamsen, vi stannade inne idag, umgicks med Fritz, klickertränade honom och hade lite hästvård, rengjorde öron, näsborrar å sånt som behövde putsas på gubben. Tränade inkallning med Fritz och  mockade såklart. Fritz älskar att få vara med, han är så nyfiken och busig, ska välta saker å ha sig, å jag antar att det inte var av en slump som han valde att rulla sig, just när jag var klar med borstningen och ryktningen, bara att börja om, och Fritz stortrivdes ;)

Hundarna fick en runda i skogen, men inte alls länge då det var mörkt och vi inte hade ngn pannlampa med oss, måste köpa batterier till min!!!!!!

Idag har målningen fortsatt, och jag våndas över att de inte kommer hinna torka till på Fredag, funderar på att köpa ngn spray som gör att dom torkar snabbare, vore super!!!!

KATT!!!
Jag försöker övertala Nina att få en fodervärdskatt efter hennes bedårande lilla tjej, då hon väntar kattungar nu!  jag är verkligen KÄR i den lilla katten, hur söt och vacker som hellst =)

 






Stella

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så vacker!!

2008-12-04 @ 09:28:55
Postat av: Malin

Nu har jag addat dig på msn :)

2008-12-04 @ 22:04:34
URL: http://redheadz.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0