det blåser....



I snö begav vi oss ut till skogen idag, äntligen lite snö =) Rimset sprang med låååånga ben och höööga hopp i glädjens tecken! Tidigare idag var jag och husse på ETABLERA, vi hade företagsmöte, jag kände mig inte alls bekväm i situationen och fick inte ut alla frågor jag hade. Hur som hellst tog jag papper att fylla i.

Jag har en dröm, att få Bidrag å inneha lantbruksraser, Fjällkor, får, fjäderfän, Nordsvensk osv......  kanske  ha ett pensionat där folk får komma och uppleva de gammla lantbruksraserna, allt ska vara ekologiskt och så naturligt det bara går...... Första steget är taget idag. Förutom lantbruket vill jag ha inackordering för alla sorters djur, trimmeri samt arbeta med problemhundar och problemdjur överhuvudtaget.....

Malin ska ha 20års fest idag, så jag kilar kanske ner dit, hon bor jhu bara några trappsteg bort!

Råttorna har fått LAX.... det gillade dom, matte ska nu städa......... jag blir aldrig klar, kommer saker emellan, såsom hundpromenader, möten....

FRITZ----> ditt täcke är tvättat ;) duktig jag är.... otroligt...........  saknar dig.....

///// matte anna



Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0