Mareld

Tränade med Pia i dag...Linjetag...Fyra olydig som vanligt..Söt när hon sitter och tittar efter fåglar i skyn...huuur länge som helst :)

Mina fina vovv....Någonstans tappar jag tålamodet, går in med vetskapen om att det kan bli fel...och fel blir det....och någon gång lär jag väll mig. Eller inte...Mer motivation för Fyra...det som gäller nu!

Förundras över hur vacker Fyra är, hade kunnat titta på henne hur länge som helst....hon har stulit mitt hjärta...








Så roligt å tänka tillbaka på Tromsöprovet -07, med Keron...Då var han i mina ögon så duktig...gick till pris trots avsaknad av stadga...





Vattenmarkering







Söket




Tänk att hundar kan ge så mycket glädje....


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kommer också ihåg tromsö, så vackert och så härligt att åka iväg med dig och din flock....kommer du ihåg 2008 Veja??? ser fram emot årsresumen....när det gäller hundlivet...och de andra får vi ta en pratstund om...behöver bli påmind om vad som egentligen hänt och vilka utvecklingar man gjort! Vet att jag inte skulle klarat mig utan dig det här året, trots allt! och TACK för allt!!! Önskar dig och Anna och era flockar ett riktigt gott nytt 2009!!! kramar i massor!!

2008-12-31 @ 15:46:41

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0