rapport från Gävle

Vad har hänt sen senast då?

Rimset var hos veterinären idag, han har blivit biten i örat av en annan Snapphane så det blir penecelin och örtvättning varje dag, veterinären sa att risken är stor för öroninflamation och det kan man jhu vänta sig! Rimset var glad över besöket på kliniken iaf, han är som han är den hunden =/

Tuva och jag tränar rutan och dirrigering, vi har även fått en personlig jaktträning av Veronica, Tuva kan det mesta rätt bra av det vi tränade den dagen, jag var en ivrig dummykastare då hon var ung, har dock aldrig gått ngn jaktkurs så min och Tuvas träning är mer inför min träning med kommande Curlisar.... så ligger det till!

katten Azlan har vart i bråk, blev bara lite småsår som jag lätt kunde rengöra själv, bara att ta fram trimmern och jodopaxen, lite topz och bomull. ja dessa djur, dom är då för härliga ;) hm....

Sen har vi börjat arbeta med den engelska versionen av hemsidan, inte kommit så långt än, man ska jhu krångla till allt som vanligt. Länken dit---------> klicka på flagglänkarna!

Sanna har fått en bil så jag ska försöka få åka med henne till BRUKS,,,.,.,.,. Själv har man två bilar som är trasiga båda två =/  

inatt jobbar jag natt.......... 

 
älven i Lovvika

 
Rimset repar sig efter sprutorna =P

 
Rimset i båten och midnattsol

 
Tuva lånar Fyras kyckling som hon bärde omkring på i Lovikka

 
Rimset med en busstund med klövern efter avslutat öppenklasspår (träning)

 
Midnattsol och fin kontakt på Luossa

 
Anna, Tuva och Rimset på gården

 
Vy från Kiruna

 
Rimset spanar på båt undetr vår fisketur (laxtur)

 
Söta Tuva med klövjeväskan på sne =)

 
hemstaden Kiruna

 
Fyra valp i Gävle för ett  år sedan

 
Tuva och miljoner mygg

 
att få sträcka ut sina ben på fjället är lycka

 
laxfiske på natten

 
vår lilla stad

 
kiruna och Gruvan

 
Solbrand på natten

 
blänkande liten sjö

 
Tuva Lisa

Sådär...... nu har jag både musarm å nackspärr!
ha det ;)

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0