sköööna dofter minsan!

Söndag, vi ska strax bege oss ut med hundarna till skog och mark vi tar med ngn dummies å småtränar, vi tar med Kaffe för att värma oss och frollic --------> sist men inte minst, i vanlig ordning är det köttbullar som står för hundgodiset nu är dom slut tyvärr så frollic får det bli, trots bissara färgämnen å jag vet inte VAD!

Rutträningen går frammåt för båda två, Rimset tycker det är för simpelt och jag måste höjja nivån för honom, Tuva behöver tid för att få in det så henne får man ta det lugnare med. jag har iaf klippt musmattan till sådan liten del att det snart är dax att ta bort den helt, men först ska vi repetera på diverse olika underlag och ställen med olika störningar, vi börjar med olika rum i lägenheten! Sedan tar vi oss ut igen...

Kantarellsöket har vi vilat med då vi inte haft tillgång till kantareller, men vi hoppas hitta några idag så vi kan fortsätta den trevliga sökövningen..... kallad KAAAANTAARELLLLLL............

För övrigt tror jag det är löptikar på gång här i området. Rimset svävar stundtals på moln och piiiiper förtjust över sköna dofter som kommer i hans väg........

Nu åkte vi =)


 
skogspromm med köttbullar

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0