Teckenträning

Jag och Fyra har tränat tecken nu på förmiddagen....JÄTTESVÅÅÅRT tyckte Fyra...! Hon kan ut-tecknet bra, dirrigeringar till höger och vänster hyffsat bra....Nu började jag med höger/vänster -gick jättebra....varvade med stoppsignal, där har hon verkligen gått frammåt!

Den stora utmaningen var när jag lade ut en dummi till höger och en rakt fram.....Blev väldigt förvirrande för tjejjen...när hon gick fel var jag tvungen att säga "nej"...vilket jag tror gjorde henne ännu mer förvirrad och gav henne prestationpress...Hon vill göra rätt...

Såklart så backade jag så att högerdummin låg nästan snett bakom henne....Vi gjorde klara framsteg och jag är jättenöjd.

Ska verkligen börja träna dessa bitar varje dag..........är behövligt!

Nu far vi på stadens torg en sväng...


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0