mera självkänsla

Jag bestämde mig för att jobba natt igen, vadåååå natt, den där kärringen har inget jobb tänker ni då. Nåväl, sanningen är den att jag arbetar för fullt, men får ännu inte betalt för det jag gör. jag är konstnär och lägger mycket tid på måleriet, sen är jag webbdesigner och lägger ner mycket tid på det åxå. jag är även författare. bara det att jag inte har någon klient, eller köpare till allt det jag sysslar med =( .

medan man sitter å sysslar med webbdesign så sätter jag på en ljudbok, ofta lyssnar jag på utvecklande böcker, såsom Mia Törnblom "mera självkänsla", eller den helt fenomenala "Eckhard Tolle" --> kanske felstavat?

I natt blev Eckhard prioriterad å jag får en djupare insikt i även hundträningen, hundpsykologitänkandet. man får en helt enorm kick och jag rekomenderar honom starkt till såväl hundmänniskor som vanliga tvåbenta! När morgonnen gryr lägger jag mig i badet och läser böcker som "skjut inte hunden". Den bästa hundträningsbok jag har tror jag, å då har jag nog minst 50st. 

Tidigare , eller senare idag, beror på hur man ser på det, var jag till skogen med hundarna, jag hoppades få syn på kantareller då jag i år ska ta tag i kantarellsöksplanerna...  men icket!

Nu vaknade husse, jag ska göra fika åt honom, sen ikväll ska vi på konser, LARS WINNERBÄCK!!!!!! 

 
Lillis, den sista av dem

Kram



Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0