tusen tack

Det finns så många som hjälper till när man behöver.... jag blir verkligen rörd att nån väljer att göra något just för mig, det är STORT ska jag tala om!

därför vill jag tacka  Anna    som skickade mig filmen jag sökte efter "Best in show"

och även Janne   som hjälpte mig att fixa photoshop då mitt tidigare försvann spårlöst 

Jag vill tackas min Sambo som ställer upp och följer med land och rike till diverse utställningar, och andra hundaktiviterer i ur och skur, en suverän spårläggare, låtsasdommare och allt i allo figur minsan!!

Jag vill tacka min syster Veronica som valt att fortsätta med Curly Coated Retriever och framgångsrikt tävlar med de hundar som bor hos henne, en STOR tillgång för kenneln =) 

Jag vill tacka min träningskompis Sanna och hennes Foxterriers för mycket erfarenhet och synpunkter och tips inom hunderiet. 

Sist men inte minst vill jag tacka min mor som betalade Rimsets anmälan till WDS, hon är lika angelägen om honom som vi är och man kan kalla henne den tredje länken i kenneln, även om hon inte officielt är delaktig så ställer hon ofta upp med hundpassning och annat, och hon finns där när det krisar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod! =) Det var så lite!
Jag kanske tigger hjälp/råd av dig nån gång ifall jag kör fast med hunderiet!

Kram
Anna

2008-04-29 @ 22:12:02
URL: http://elvis.blogg.se

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0