Nu ska vi uppdatera bloggen lite oftare, det här är ju skandal!!!!!

Kan knappast skylla på tiden, på att den inte räcker till, hade kunnat men att bloggen legat i ide har helt andra orsaker. Nämligen kodstrul som gort att jag inte velat titta åt dess håll ens en gång, nu har jag fixat lite av det och känner att jag bör ta mitt ansvar och uppdatera bloggen.

Jag och Elvira har börjat en grundfärdighetskurs/klickerkurs som hålls av Pia Fors, mer info om vår träning kommer ;)

Vi har varit till Älvsjömässan och ställt Iza från Chiliway's kennel, bilder etc kommer...

Kenneln planerar en valpkull till sommaren 2012, mer info om det kommer givetvis.

Ordinarie hemsida har ersatts av en  tillfällig, DÄR skyller jag på tiden. Att bygga en hemsida kräver en hel del av allt...

Det var allt för denna gång, sängen väntar, ögonlocken är tunga, djuren sover redan!

På återseende! // Anna


Elvira


 
Iza, tappat lite av min handlingvana, behöver ställa oftare känner jag, var inte bekväm med kopplet heller ;)!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så skoj att du "vaknat" :-)

2012-02-22 @ 13:03:17
Postat av: Hanna Ek

Jag gillar verkligen hur din personlighet framstår i din blogg, du verkar inte vara som alla andra om man säger så! Har en tävling på min blogg som jag tror att du har stor chans att vinna, kram!

2012-03-09 @ 03:46:11
URL: http://hnny.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0