Grundfärdigheter -jakt.

 
Jag har arbetat fram "grundfärdigheter" för retrieverjaktträning. Jag har utgått från mina kunskaper, även hittat bra information på hemsidan www.apporteringtillvardagochfest.se -underbar sida för er som vill träna jaktapportering!
 
Jag är långt ifrån en klickertränare, så se detta schema som ett diskussionsunderlag och om ni så vill -träningsunderlag. Jag inser att jag varit alltför detaljerad i mycket, men det är i alla fall något att utgå ifrån.
 
Efter att jag arbetat fram detta så fick jag hem boken "Apportering till vardag och fest" av Elsa Blomster & Lena Gunnarsson. De har i sin bok arbetat fram grundfärdighetsscheman -verkar mycket bra!! Så jag kommer lägga upp deras här när jag har tid.
 
 
Kika gärna och säg till om ni ser något ni tycker ska ändras, hoppas ni får inspiration till träningen :)
 
GRUNDFÄRDIGHETSSCHEMA JAKT
 
 
//Veronica

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0