Snöänglar, snöhusky och inte så mycket mer än så...

 
Elvira gör minst 10 snöänglar per dag om inte mer, tokig hon är tycks Iza tänka och jag muttrar å håller med. Tack Anna ( Chiliway's kennel ) för att vi får låna underbara Iza!!! 

Grundfärdighetskursen är avklarad, snart även vardagslydnadskursen men vi har anmält oss till tävlingslydnadskurs! Nu ska bloggen uppdateras regelbundet, kameran ska fram, det ska filmas och tas bilder, kriterieplaner ska dokumänteras...

God natt, nu lägger jag mig under täcket och läser lite ur min bibel "Lydnadsträning i teori och praktik - från grundfärdigheter till tävling".


/Anna


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0